Facilitering og læring

Som proceskonsulent hjælper jeg arbejdspladser, ledere og medarbejdere med at skabe forandringer og håndtere problemstillinger. Jeg trækker på min uddannelsesmæssige baggrund og teoretiske viden inden for det interpersonelle felt men i særdeleshed også min erfaring som proceskonsulent. Min vision er at skabe værdi og læring for den enkelte medarbejder, gruppen og organisationen som helhed for derigennem at levere de ydelser og kvalitet, som organisationen er sat i verden for. Min tilgang er balanceret mellem at forstå jeres kontekst, udforske flere vinkler og sammen med jer finder konstruktive løsninger.


Det siger mine kunder og samarbejdspartnere 

"Jeg har værdsat samarbejdet med Tina og har anvendt hendes kompetencer af flere omgange. Jeg kan specielt fremhæve hendes engagement, hun er meget faglig kompetent og har en evne til at koble teori og praksis sammen. Det har hjulpet mig som leder, at hun havde overblikket og holdt fokus ift. at styre processerne igennem på en meget inddragende måde, men alligevel med fremdrift og hen imod at skabe værdi og mening, ift. det vi skulle arbejde med.

Jeg oplever Tina som en god sparringspartner for mig som leder, men samtidig med det helt nødvendige blik for teamet/arbejdsfællesskabet. Det er vigtigt at kunne ”læse mellem linjerne” og opfange det der sker i relationerne i lokalet og bruge dette i processen. Netop disse kompetencer får man hos Tina som konsulent. Derudover er hendes væremåde behagelig, troværdig og autentisk og hun er god til at skabe tryghed, også selvom noget kan være svært at tale om".

Lone Hansen, leder i Center for Socialpsykiatri og Autisme

Eksempler på opgaver jeg har løst

Lærings- og forandringsprocesser – både af større karakter i forbindelse med organisationsændringer men også i en mindre skala, når elementer i den nære kerneopgave ændrer sig.

Afdækning af profiltyper (MBTI/JTI) og værdifulde forskelle i samarbejdet

Medarbejderudviklingssamtaler:

Udarbejdelse af koncepter og implementering i organisationen.

Problemstillinger i det psykiske arbejdsmiljø som giver udfordringer i forhold samarbejde og løsning af kerneydelserne.

Ledersparring – både individuelt og i ledergrupper.

Konflikthåndtering på medarbejder- afdelings og organisationsniveau. 

Psykologisk tryghed i personale- og ledergrupper.